خواهشا تاپیک منحرف نشه اگه برای گلوگاه خواستید تاپیک بزنید ، نیاز به پرسش نیست وقتی تست شده و داخل ریویو میبینیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله اشتباه تایپی بود 4560 منظورمه اما هیچ ارتباطی با گلوگاه نداره وقتی برای کار پردازشی استفاده میشه
نیاز به این پردازنده ها و این سوکت ها نیست روی همین مینبوردم 6 تا گرافیک با تبدیل میشه بست و یکی هم با تبدیل m.2 البته ویندوز تا 6 کارت رو جواب میده
یکی از دلایل ننوشتن سیستم همینه که کلا 3 صفحه تاپیک رفت جلو اما صحبت ها حاشیه ای هست و فقط من به جواب یکی از سوالاتم رسیدم و برای دومی همچنان دارم مینویسم تا ببینم کسی میدونه جواب بده یا نه...
سوال من هنوز اون درصد استفاده از پاور هست - البته به صورت علمی و تجربی
میدونم شما هم قصدتتون کمکه ، ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ویرایش چون تاپیک منحرف شده یک تاپیک جدید برای سوالم میزنم






پاسخ با نقل قول

Bookmarks