مثل همیشه ممنون
فقط چرا 20 درصد باید کم کرد؟ دلیل فنی را منظورم است. .راستی مادربورد هم مصرف دارد؟
کاربر شهرسختافزار
مثل همیشه ممنون
فقط چرا 20 درصد باید کم کرد؟ دلیل فنی را منظورم است. .راستی مادربورد هم مصرف دارد؟
چون اگر بازده پاور 80 درصد باشد 20 درصد از برق ورودی را به گرما تبدیل نموده و 80 % آن را به قطعات سیستم تحویل میدهدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط iranch برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله قطعات روی مادربرد و چیپستها هم قطعا برای کار به برق احتیاج دارند ولی میزان مصرف آنها در مادربردهای جدید بسیار ناچیز است
iranch (04-09-12), mehrdad_ab (04-09-12), mohammad1985 (06-09-12), smrbh (04-09-12)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks