برای رایترها رو گفتم . همه رایترها رو حالت کابل سلکت باشند
حل شد ولی نه با این!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه جا خوندم گفتن اگه سه تا هست باید یکی slave و یکی دیگه primary اون یکی هم کابل سلکت.
که این راه حل درستش کرد.
فقط اون عکس پیوست رو گذاشتم نمیدونم مال چیه و چطوری درست میشه؟
اگه نمیدونید ممنون میشم جستجو کنید پیدا کنید چون من هم انگلیسیم خوب نیست و چیزایی که از سخت افزار میگه رو بعضی چیزاشو نمیفهمم. باید بگردم. کلی وقت میبره از اون لحاظ. حرفه ای نشدیم دگ هنوز! :د
جمپر پشت دستگاه های ide 3 حالت دارد master - slave - cable selectبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ghaioom برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما باید دیوایسهائی که به آخر سیم میخورند را در حالت مستر و دیوایسهائی که به سوکت وسط کابل میخورند را در حالن اسلیو قرار دهید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مثلا روی یک کابل هارد به سوکت اول بخوره و مستر باشه یک dvd را به حالت اسلیو به سوکت دوم متصل کنید
روی کابل دوم هم به همین حالت ( یک درایو مستر و درایو دیگه اسلیو )
*MoJtAbA* (01-11-14), ali_sha (22-11-15), mehrdad_ab (01-11-14), Shahryar (01-11-14)
اخوی اینا مشکل sata device not found بود یا dvd ها؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من که نفهمیدم!
خلاصه مشکل dvd رو که قبلا حل کردم.
الان تو یه سایت خارجی دارم دنبال این مشکل میگردم گفتن که تو بایوس RAID رو به IDE تغییر بده.
فک کنم این سیستم هارد رو به عنوان SATA میخواد بشناسه و هاردش چون IDE هست نمیتونه تشخصی بده و نات فوند میزنه؟ درست گفتم؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks