دوست عزیز به احتمال زیاد هارد شما به صورت مستر وصل هست و زمانی که ساتا را وصل کردین به ساتا 1 وصل کردین و این مشکل با عث میشه که فقط وسیله ide شناسایی بشه برای رفع این مشکل در مینهای قدیمی از درایور ide بایر بصورت slave استفاده بشه.
موفق باشید.
دوست عزیز به احتمال زیاد هارد شما به صورت مستر وصل هست و زمانی که ساتا را وصل کردین به ساتا 1 وصل کردین و این مشکل با عث میشه که فقط وسیله ide شناسایی بشه برای رفع این مشکل در مینهای قدیمی از درایور ide بایر بصورت slave استفاده بشه.
موفق باشید.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks