دوست عزیز به احتمال زیاد هارد شما به صورت مستر وصل هست و زمانی که ساتا را وصل کردین به ساتا 1 وصل کردین و این مشکل با عث میشه که فقط وسیله ide شناسایی بشه برای رفع این مشکل در مینهای قدیمی از درایور ide بایر بصورت slave استفاده بشه.

موفق باشید.