من هم پاونیر داشتم هم اسوس ,هر جفتشون برام خوب کار کردن ,الانم با پاونیر دارم کارام رو میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من هم پاونیر داشتم هم اسوس ,هر جفتشون برام خوب کار کردن ,الانم با پاونیر دارم کارام رو میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (19-12-14), maysamsina (19-12-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks