خوبه که من اطلاعات دارم و الا...
دوست من بنظر شما من با چندتا vcd تست کرده باشم خوبه؟مطمئنا اگه یک درصد حدس می زدم مورد از cd ها هست مزاحم شما و دوستان نمی شدم الان میگم مشکلم اینه اگه میتونید و تجربه چنین مشکلی داشتید بهم بگید که چکار کنم؟
خوبه که من اطلاعات دارم و الا...
دوست من بنظر شما من با چندتا vcd تست کرده باشم خوبه؟مطمئنا اگه یک درصد حدس می زدم مورد از cd ها هست مزاحم شما و دوستان نمی شدم الان میگم مشکلم اینه اگه میتونید و تجربه چنین مشکلی داشتید بهم بگید که چکار کنم؟
کاربر شهرسختافزار
والا من یک رایتر داشتم فقط با VCD مشکل داشت !!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Salar2007 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حتی اگر خودش رایتش کرده بود برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks