نه ارزش تعمیر نداره . بالای 30 تومن هزینه اپتیکشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ehsa2500 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه ارزش تعمیر نداره . بالای 30 تومن هزینه اپتیکشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ehsa2500 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ehsa2500 (08-09-17)
کاربر شهرسختافزار
سیستمو که خاموش کردم یه سی دی توی رایتر جا مونده بود . وقتی روشنش کردم دیدم سی دی رو خونده. ولی دوباره که سی دی رو گذاشتم دیگه نمی خوند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشکل اپتیکه عزیز . رندوم شده . اینطور موارد کار خاضی نمیشه کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ehsa2500 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ehsa2500 (08-09-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks