اصلا نیاز به عوض کردن مودم نیست.یه تنظیمات توی بایوس داره که درست میشه. حالا شما مادربردت چیه ؟ شاید کاری ازمون بر اومد
عضو VIP شهرسختافزار
اصلا نیاز به عوض کردن مودم نیست.یه تنظیمات توی بایوس داره که درست میشه. حالا شما مادربردت چیه ؟ شاید کاری ازمون بر اومد
Rohham (06-10-08)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط D J V A H I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وحید جان میشه بگی من چی گفتم ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حواست کجاست ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
من حرف شما رو تائید کردم . چیز خاصی نگفتم.این پاسخ دوست عزیزمون downloadsoft و rohham66 بود.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hossein_OC برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Labyrinth (06-10-08), Overclocker (06-10-08)
کاربر شهرسختافزار
من یه مادربورد P5Q گرفتم هفته ی پیش که الآن تو گارانتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مجبور شدم قدیمیمو که گیگاست فعلاً بذارم تا ببینم می یاد P5Qگمگشته ی من یا نه.....برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط D J V A H I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مدل مین قبلیم که الآن نصب:8i915pl-g
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks