سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط biuk برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر ویندوز سون استفاده می کنید مسیر کانکشن شما باید به این شکل باشه ( البته در ویندوز XP هم تفاوت چندانی بینشون نیست )
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در این حالت باید مثلث زرد رنگی در کار نباشه .
اگر اینطور بود مسیر زیر رو دنبال کنید :
Run->cmd->ping www.google.com
یه حداقل و یه حداکثر سرعت به شما میده .
اگر Time out داد ، اتصال شما برقرار نیست . یا کابلتون مشکل داره ، یا فایروالتون ، یا مواردی که توی شبکه خیلی زیاد پیش میاد .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks