سلام مهرداد جان روی کانکشن local که کلیک وpropertis را میزنم یه گزینه اون پایین هست که نوشته my notify limited or not conectedتیک این گزینه را که برمیدارم علامت مثلث زرد هم برداشته میشه ولی بازم داخل هیچ سایتی نمیره؟ دیگه کلافه شدم.
کاربر شهرسختافزار
سلام مهرداد جان روی کانکشن local که کلیک وpropertis را میزنم یه گزینه اون پایین هست که نوشته my notify limited or not conectedتیک این گزینه را که برمیدارم علامت مثلث زرد هم برداشته میشه ولی بازم داخل هیچ سایتی نمیره؟ دیگه کلافه شدم.
عضو VIP شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط biuk برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر ویندوز سون استفاده می کنید مسیر کانکشن شما باید به این شکل باشه ( البته در ویندوز XP هم تفاوت چندانی بینشون نیست )
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در این حالت باید مثلث زرد رنگی در کار نباشه .
اگر اینطور بود مسیر زیر رو دنبال کنید :
Run->cmd->ping www.google.com
یه حداقل و یه حداکثر سرعت به شما میده .
اگر Time out داد ، اتصال شما برقرار نیست . یا کابلتون مشکل داره ، یا فایروالتون ، یا مواردی که توی شبکه خیلی زیاد پیش میاد .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks