سلام مهرداد جان روی کانکشن local که کلیک وpropertis را میزنم یه گزینه اون پایین هست که نوشته my notify limited or not conectedتیک این گزینه را که برمیدارم علامت مثلث زرد هم برداشته میشه ولی بازم داخل هیچ سایتی نمیره؟ دیگه کلافه شدم.
کاربر شهرسختافزار
سلام مهرداد جان روی کانکشن local که کلیک وpropertis را میزنم یه گزینه اون پایین هست که نوشته my notify limited or not conectedتیک این گزینه را که برمیدارم علامت مثلث زرد هم برداشته میشه ولی بازم داخل هیچ سایتی نمیره؟ دیگه کلافه شدم.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks