اگر usb هست . با کابل افزایش به pc وصل کن .
salpc (20-09-16)
کاربر شهرسختافزار
PCI هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چجوری روی لپتاپ تستش کردی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط salpc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
salpc (20-09-16)
کاربر شهرسختافزار
مودم وای فای دارم روی PC از کارت اداپتور وای فای استفاده میکنم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینترنت رو روی لپتاپ تست کردم میاد(وای فای لپتاپ) ولی روی PC با اداپتوره نمیاد.
با کابل نت روی PC میاد.ولی وای فای نه.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks