با درود
ورودتونو به انجمن تبریک میگم
وقتی بالپ تاب وصل میشد، pc دیسکاتکته دیگه؟
لپ تاب با وایرلس وصل میشه؟ ... مودم شما وایرلس داره؟
لطفا یه توضیحی بدید، مدل مودم خودتون هم بگید ممنون میشم
با درود
ورودتونو به انجمن تبریک میگم
وقتی بالپ تاب وصل میشد، pc دیسکاتکته دیگه؟
لپ تاب با وایرلس وصل میشه؟ ... مودم شما وایرلس داره؟
لطفا یه توضیحی بدید، مدل مودم خودتون هم بگید ممنون میشم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط germ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مرسی ممنون!
عرض شود خدمتتون که کلاً با کابل شبکه وصل میشم ، در آن واحد فقط یک کامپیوتر میشه کانکت باشه.
وقتی با لپ تاپ وصل میشم ،PC دیسکانکته دیگه!
مدل مودم D-link
فکر نمی کنم مشکل از مودم باشه!
ولی نمی دونم چرا با لپ تاپ نمیشه وصل شد؟!
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه خودش کانکت نمیشه! با کانشکن کانکت می کنم
PPOE رو هم نمی دونم چیه!
مدل مودم
D-link
DSL-320T
راحتترین کار اینه که تماس بگیرید با پشتیبانی isp و بهشون بگید میخوام مودمم رو روتر (Router) کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mamly برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اونها مرحله به مرحله بهتون میگن چیکار کنید بعد ار اون دیگه نیازی به کانکشن ساختن نیست و مودم رو به هر سیستمی وصل کنید اتوماتیک اینترنت داره
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks