منظورتون همون vci, vpi ,pppoe,...... است ؟احتمالا تنظیمات مودمتون در حالت اتوماتیک است لطفا آن را به حالت دستی در آورده و به سیستمتون ip بدید
یه عکس از خلاصه تنظیمات گذاشتم.
7-4-2013 11-10-55 AM.jpg
کاربر شهرسختافزار
منظورتون همون vci, vpi ,pppoe,...... است ؟احتمالا تنظیمات مودمتون در حالت اتوماتیک است لطفا آن را به حالت دستی در آورده و به سیستمتون ip بدید
یه عکس از خلاصه تنظیمات گذاشتم.
7-4-2013 11-10-55 AM.jpg
از تب local network لطفا شات بکذاریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط daniva برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
daniva (04-07-13)
کاربر شهرسختافزار
داداش وایسا تا عکس بزارم7-4-2013 11-32-02 AM.jpg7-4-2013 11-32-10 AM.jpg
آخرین ویرایش توسط daniva در تاریخ 04-07-13 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks