اگه یه مودم دیگه دارید با اون تست کنید ببینید وارد میشه یا نه ، شاید مشکل از جایه دیگه ای باشه؟
کاربر فعال انجمن پرینتر و ماشین اداری
اگه یه مودم دیگه دارید با اون تست کنید ببینید وارد میشه یا نه ، شاید مشکل از جایه دیگه ای باشه؟
*MoJtAbA* (24-01-14)
كليه تنظيمات لازم براي استفاده از سرويس ADSL مخابرات
1- ساختن كانكشن PPPOE و تنظيم مرورگر
توضيحات: چون سرويس مخابرات تماما نامحدود هستن طبعا نوع كانكشن بايد PPPOE انتخاب شود و لزومي براي ساخت كانكشن Bridge نيست.
2- كانفيگ كردن مودم
خوب حال كه كانكشن PPPOE ساخته شد و يوزرنيم و پسوردي كه مخابرات داده در كانكشن وارد كرديد نوبت به تنظيم مودم مي رسه. بخش how to make pppoe on modem مربوط به كانفيگ كردن مودم هست.
کد:
مرکز مدیریت و کنترل شبکه دیتا - NOC
توضيح: در قسمت فايل تنظيم مودم تمامي موارد اشاره شده اما براي تاكيد بايد بگم كه براي سرويس هاي مخابرات VPI=0 , VCI=35 و همچنين Encapsulation بايد LLC تنظيم شود.
*MoJtAbA* (24-01-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks