خازن ها رو با مورد مشابشون تعویض کردم
کاربر شهرسختافزار
خازن ها رو با مورد مشابشون تعویض کردم
کاربر شهرسختافزار
سلام من یه مودم td 8811 دارم که فکر کنم کلید پاورش خراب هست بخاطر اینکه ولتاژ به سایر نقاط مدارم نمی رسه
کسی میتونم راهنمایی کنه از کجا می تونم شماتیک آنرا پیدا کنم و بررسیش کنم
کاربر شهرسختافزار
سلام من یه مودم DPCO WR4-DP9110 دارم که وقتی روشنش میکنم تمام چراغ هاش ثابت روشنه مشکل از چی میتونه باشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
اتصال دارید روی برد مودم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط dadash amin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
نه متاسفانه فقط چراغ هاش روشنه وهیچ عملی انجام نمیده
دوست عزیز عرض کردم اتصالی دارید روی مودم یا چیپ مودم مشکل پیدا کردهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط dadash amin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mohammad- (21-08-16)
کاربر شهرسختافزار
عذر خواهی میکنم منظورتونو متوجه نشده بودم
والاه چه عرض کنم در حال استفاده یهو نتم پرید که مودم رو دیدم که به این روز افتاده هرکاری هم کردم جواب نداد
کاربر شهرسختافزار
نه نمیتونم، تمام چراغها بجز DSLخاموشه.مشکل منم مثل مشکل پست شماره 10 ظاهرا قبلا قرار بوده برای شما ارسال کنه که تعمیر کنید.گفتم احتمالا بدونید مشکلش چی بوده؟
باید بررسی بشه . مشکل خرابی به جز چیپش باشه قابل حله . فقط چیپش ارزش نداره برای تعمیربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط majidss برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
ممنون از پاسخگویتون،شماهم تعمیر میکنید؟اگر بله آدرستون لطفا.باتشکر
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks