درود.
مطمئن هستید که اون قطعه مقاومت بوده؟ اگر ممکنه یه تصویر بگذاری از همون بخش.
شاید یک سلف بوده
کاربر شهرسختافزار
کاربر شهرسختافزار
با سلام
به طور معمول در ورودی مدار جهت محافظت از مدارهایی که نسبت به جریان برق حساس هستند یک محافظ جریان که ساده ترین آنها یک مقاومت صفر اهم است قرار داده می شود تا در صورت عبور جریان بالا به صورت فیوز عمل کند ودر مدارهای مهم مثل پاور از مدار سوئیچینگ ترانزیستوری استفاده میشود که در صورت آسیب دیدن, ترانزیستور سوئیچ خراب میشود.
az700 (07-08-13), life24 (21-04-13), mmce (24-04-15), Over_Cracker (21-04-13)
کاربر شهرسختافزار
سلام چطوری باید دستتون برسونم .مرسی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks