این دستگاه وسط اپ دیت فریم ویر اینطوری شده یعنی باریست مشکلش حل نمی شود . چون فریم ویر هم مثل بایوس هست اگر درست نصب نشود . باید پروگرام شود .
این دستگاه وسط اپ دیت فریم ویر اینطوری شده یعنی باریست مشکلش حل نمی شود . چون فریم ویر هم مثل بایوس هست اگر درست نصب نشود . باید پروگرام شود .
دقیقابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میگن باید بره تهران مودم
یعنی تو فارس یک تعمیراکار نیست؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در كف مردانگي شمشير مي بايد گرفت.
حق خود را از دهان شير مي بايد گرفت
خلیج همیشگی فارسPersian Gulf
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks