برای این نسخه یه کرک و یه کیجن بود که متاسفانه الان دیگه کار نمی کنه .
ضمنا استفاده از BitDefender به هیچ وجه پیشنهاد نمیشه .
برید سراغ کسپرسکی یا ناد32 .
SSA Super V.I.P
برای این نسخه یه کرک و یه کیجن بود که متاسفانه الان دیگه کار نمی کنه .
ضمنا استفاده از BitDefender به هیچ وجه پیشنهاد نمیشه .
برید سراغ کسپرسکی یا ناد32 .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
murizaki_2000 (12-09-08)
ساسان جان چرا "به هیچ وجه" پیشنهاد نمیشه؟ مشکل خاصی داره یا آنتی ویروس بدیه یا ...؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD Ryzen 5800X
MSI X570 Tomahawk
Geforce RTX 3080 FE
32GB Crucial DDR4-3600 CL16
WD SN750 Black 1TB SSD
Corsair HX1200i
LG 27GP850B
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks