اين كرك كار ميكنه من خودم دارم استفاده ميكنم. توي c برنامه رو نصب كن بعد اينو اجرا كن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
اين كرك كار ميكنه من خودم دارم استفاده ميكنم. توي c برنامه رو نصب كن بعد اينو اجرا كن.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
alinice321 (10-04-09), Ehsandll (01-12-12)
کاربر شهرسختافزار
خیلی عالی بود دستتون درد نکنه
کاربر شهرسختافزار
salam mishe cack nacis 5 braye man ham befrstid
jamkamnam@yahoo.com
کاربر شهرسختافزار
سلام عزیز
اگه میشه برای من هم بفرست
انشاالله پدر و مادرت داغت رو نبینند
glavish1384@yahoo.com
کاربر شهرسختافزار
shitoonkhanoom@yahoo.com لطف کنید واسه منمک بفرستید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید مینا
کاربر شهرسختافزار
http://rapidshare.com/files/15507033...s.5.202_Cr.exeبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط shitoonkhanoom برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
من نرم افزارو دانلود کردم کرکش هم کردم ولی یه ارور فارسی میده میگه اجرای برنامه با مشکل روبه رو شد و یه کد خطا میده که کدش هم این هست: F4C3 بعد میگه گزارش بدینو ای حرفا و شماره سریال میخواد برا گزارش دادن خطا لطفا بگین باید چه کار کنم اعصابم خورد شده با تشکر...توضیح بدین ممنون
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks