دوستان سلام.من برا اکتیو کردن ویندوزم
مقدار ff تغیر نمیکنه.
چیکار باید بکنم؟
لطفا کمکم کنید.
کاربر شهرسختافزار
دوستان سلام.من برا اکتیو کردن ویندوزم
مقدار ff تغیر نمیکنه.
چیکار باید بکنم؟
لطفا کمکم کنید.
کاربر شهرسختافزار
من یک فایل رجیستری پیدا کردم بدون هیچ مشکلی ویندوز رو اکتیو می کنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط moslem25 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از این لینک دانلود کنید
http://www.parandco.net/Members/WA/WXG09.zip
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks