آقا من قاطی کردم یکی میگه TP-LINK بگیر یکی میگه نگیر! نهایتا خودم هم فکر نکنم که TP-LINK بگیرم چون به نظر جنس مرغوبی نمیاد! البته با عرض پوزش از دوستان :)
آقا من قاطی کردم یکی میگه TP-LINK بگیر یکی میگه نگیر! نهایتا خودم هم فکر نکنم که TP-LINK بگیرم چون به نظر جنس مرغوبی نمیاد! البته با عرض پوزش از دوستان :)
کاربر شهرسختافزار
پس برو سراغ
D LINK و US ROBOTICS
برای گفتن من شعر هم به گل مانده == نمانده عمری و صدها سخن به دل مانده
behzad83 (12-05-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks