سلام
من می خوام از شاتل ای دی اس ال بگیرم
شنیدم ای دی اس ال 2 میده
لطفا یه مودم تا 50 تومن بهم معرفی کنید .
نیازی به وایرلس و شبکه کردن ندارم
البته این قابلیت ها رو اگه داشت که چه بهتر
سرعت برام از همه چیز مهم تره
کاربر شهرسختافزار
سلام
من می خوام از شاتل ای دی اس ال بگیرم
شنیدم ای دی اس ال 2 میده
لطفا یه مودم تا 50 تومن بهم معرفی کنید .
نیازی به وایرلس و شبکه کردن ندارم
البته این قابلیت ها رو اگه داشت که چه بهتر
سرعت برام از همه چیز مهم تره
یا asus یا d-link بگیر من خودم d-link دارم خیلی ازش راضیم .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks