اهان ولی حالا میرم این گذینه ها هست و بازم اون نیس
http://8pic.ir/images/ymiopl1wmuwsf0t96k88.png
چرا مال من رنگش قرمزه مال تو سبزه. و انگاری یه درایو هر سه تو خودش جا دادی یعنی اسم ها اینطوری d.c.d باز عجیبه کلا هاردم داغون شده اوف
کاربر شهرسختافزار
اهان ولی حالا میرم این گذینه ها هست و بازم اون نیس
http://8pic.ir/images/ymiopl1wmuwsf0t96k88.png
چرا مال من رنگش قرمزه مال تو سبزه. و انگاری یه درایو هر سه تو خودش جا دادی یعنی اسم ها اینطوری d.c.d باز عجیبه کلا هاردم داغون شده اوف
آخرین ویرایش توسط 0reza666 در تاریخ 17-04-16 انجام شده است
من به هر کسی امضا نمیدم خخخ
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks