فرزاد جان در بایوس در پائین قسمت Cell menu شما تنظیمات ولتاژ را باید داشته باشیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط farzad93 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تنظیم در بایوس بهترین و مطمئن ترین راه است (نرم افزارها میتونند باگ داشته باشند و بعد از ریست باز به حالت اول بر میگردند )






پاسخ با نقل قول
Bookmarks