اون سی پی یو چی؟؟
رم با باس 1600 ساپورت میکنه؟؟؟
Sent from my G630-U20 using Tapatalk
کاربر شهرسختافزار
اون سی پی یو چی؟؟
رم با باس 1600 ساپورت میکنه؟؟؟
Sent from my G630-U20 using Tapatalk
بیشتر به مادربرد ارتباط داره . رم درحالت اتو روی 1333 کار میکنه . میتونید . دستی روی 1600 ست کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohamad6730 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mohamad6730 (04-11-15), nima_hl (04-11-15)
کاربر شهرسختافزار
کاری به مادربرد ندارم میگم اون پردازنده تا باس 1600 ساپورت میکنه؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Sent from my G630-U20 using Tapatalk
عزیز دل برادر تا 1333 ساپورت میکنه . ولی میتونید در بایوس مموری را روی 1600 تنظیم کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohamad6730 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mohamad6730 (04-11-15)
کاربر شهرسختافزار
ببینید رم و سرعت رم و ساپورت اون ارتباط اصلیش با مادربرد شماست و ربطی به سی پی یو نداره برای همینه که میزان حجم و فرکانس کاریش رو تو مشخصات مادربورد ذکر میکنند.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohamad6730 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط RAVYY در تاریخ 04-11-15 انجام شده است
mohamad6730 (04-11-15)
کاربر شهرسختافزار
ممنون...توضیح خوبی بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط RAVYY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Sent from my G630-U20 using Tapatalk
RAVYY (04-11-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks