- - - Updated - - -
دوست عزیز starkiller ، به نکته ای اشاره کردین که به نظر تنها «احتمال» منطقی ای میاد که امتحان نکردم، و البته طریقه ی کار رو هم بلد هم نیستم،برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط starkiller برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی این سوال هم تو ذهنم میاد چرا قبلش که رم در کل 1.5 گیگ و یا 2 گیگ بود اینجوری به اشتراک نمیگرفت؟، و در نهایت هم من چک که کردم گرافیک فعال من 64مگ از خودش داره و 192 مگابایت به اشتراک گرفته و دوم اینکه نمیدونم چرا در قسمت display توی system info دو تا کارت گرافیک اسم برده با مشخصات یکسان و ID متفاوت، (عکس میزارم)
اگر فکر میکنین راه شما جواب میده، لطف میکنین به من بگین چطور مثل تجربه ی شما، از طریق بایوس این قضیه رو تصحیح کنم؟.
mostafa mesb.png
- - - Updated - - -
AMD>INTEL عزیز حتما که همینطوره، اشتباه من بود که اشاره اشتباه به سون 32 بیتی کردم، من قاعدتا بحثی بر روی ویندوز 7 32 بیتی نخواهم داشت؛برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
(متوجه شدم که 32 بیتی ویندوز 7 تا 4گیگ / و 64 بیتی سون اولتیمیت تا 192 گیگابایت ساپورت میکنه)، و البته که اشاره کردم کل رم من، 4 گیگ بیشتر نیست،
منتها عرض کردم و عرض میکنم مشکل من و سوال من جای دیگه ای بود،
بر سر چگونه رفع عیبی که
منتج به استفاده کامل از تمام مقدار فیزیکیه رم ها بر روی لپتاپ قدیمی توشیبا بشه،
وگرنه من (همونطوری که پیشتر اشاره کردم و شما هم همین رو گفته بودین) ویندوز 7 32 رو پاک کردم و 64 بیتی نصب کردم، مشکل پاربرجا بود:
(Installed Memory (RAM) : 4GB (2.99GB usable بدون هیچ فرقی!
در این رابطه رفیق اگر تجربیاتی دارین بازهم ممنون میشم من رو کمک کنین، وگرنه که من از وقتی که میزارین سپاسگذار هستم و قصدم بی توجهی به فرمایشات شما ابدا نیست. مشکل من جای دیگه س






پاسخ با نقل قول


Bookmarks