عزیز برید داخل برنامه بایوس ببینید ماکزیمم رم را روی چه سرعتی میتونید تنظیم کنید

اگر 1333 در کزنه ها بود که تنظیم کنید

اگر بدون مشکل کار کرد که هیچ اگر تصویر نداد کلیر بایوس کنید

اگر 1333 داخل تنظیمات نبود و ماکزیمم 1066 بود کلاک بیس را آرام آرام بالا ببرید تا به ماکزیمم فرکانس برسید

مقالات آورکلاک در فروم اصلی را بخوانید

پینوشت : اگر قبلا آورکلاک نکردید ولتاژها را تعویض نکنید
ممنون از پاسخ شما، 1333 داخل گزینه ها هست ولی مادربرد 1066 رو انتخاب کرده،

میرم یه تست بزنم ببینم چی میشه