ممکنه برد z97 رمهای ddr4 براش ساخته بشه یعنی سخت افزاری آپدیت بشه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممکنه برد z97 رمهای ddr4 براش ساخته بشه یعنی سخت افزاری آپدیت بشه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
آپدیت که خیربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای آینده هم نمیشه جواب داد
*MoJtAbA* (16-10-14), AMD>INTEL (16-10-14), maysamsina (16-10-14)
مموری کنترلر داخل پردازنده هست . ربطی به برد ندارد .اون لینک مرجع میکرون دقیق مزیت های ddr4 ذکر شدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (16-10-14), maysamsina (16-10-14), mehrdad_ab (16-10-14)
z97 فقط ddr3 روش ج میده ؟ و ایکنه ddr4 فعلا روی x99 ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی مثلا z97 بسازن و مموریشو ddr4 کن نمیشه ؟
- - - Updated - - -
منظورم رم اه ؟ یعنی بردهای z97 رو کاری کن ddr3 روش بردارن و بشه ddr4 ؟ البته رمهاش ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
والا من اطلاعی ندارم که در آینده اینکار عملی باشه یا نهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی همونطور که امید هم گفت هم باید مموری کنترلر(که داخل پردازنده قرار داره) تغییر پیدا کنه و هم اسلات روی برد
*MoJtAbA* (16-10-14), AMD>INTEL (16-10-14), maysamsina (16-10-14)
عزیز دلم . وقتی مموری کنترلر رم داخل cpu سازگار با رم ddr3 هست . شما نازنین چجوری میخواهی رم ddr4 روی بردی که پردازنده هاش از ddr4 پشتیبانی نمیکنند استفاده کنی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (16-10-14), maysamsina (16-10-14), mehrdad_ab (16-10-14)
اهان گرفتم منظور شما اینه : هم باید سی پو یعنی پدازشگر وهم رم باید یکی باشن ؟ نمیشه سی پیو ddr3 بشه و رم ddr4 !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بالا توضیح دادم . cpu ddr3 نداریم . بلکه عزیز دلم مموری کنترلر داخل cpu از ddr3 استفاده میکند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (16-10-14), mehrdad_ab (16-10-14)
عذر میخام منظورمو درست نکفتم وقتی رمه ddr4 بشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدمموری کنترلر داخل cpu نیزباید ddr4 و بشه !
بله باید memory controler هم ddr4 باشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (16-10-14), mehrdad_ab (16-10-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks