سلام
چجوری رفع کنم؟
باید فرمت کنم؟ چیزی بغر از تستها پیدا نکردم تو نرم افزار
سلام
چجوری رفع کنم؟
باید فرمت کنم؟ چیزی بغر از تستها پیدا نکردم تو نرم افزار
با برنامه hdd regenator بگذار اسکن بشه . شاید بتونه بدسکتور ها رو ریکاور کنه . یک شات با crystal disc info هم بگیر اینجا بگذاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hamed 111 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مهدی بهادرفر (03-12-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks