من یکم راجع به این مدل از seagate سرچ کردم
چقدر ازش بد میگن تعجب کردم
کاربر شهرسختافزار
من یکم راجع به این مدل از seagate سرچ کردم
چقدر ازش بد میگن تعجب کردم
البته اینطوری نیست کاملا . به شخصه من وسترن blue و black رو میپسندم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahyar.sfi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (24-06-14), hamed 111 (25-06-14), Mahyar.sfi (25-06-14)
کاربر شهرسختافزار
منم کلا وسترن رو ترجیح میدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هارد Blue وسترن 2TB موجود نیست؟؟
من پیدا نکردم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks