هارد لپ تاپ است.
با بوت پارتد مجیک چند تا از پارتیشن ها را نشون نمیده ولیکن مابقی را نشون میده.
برنامه ای و یا راه دیگه ای نیست و نمیشه؟
هارد لپ تاپ است.
با بوت پارتد مجیک چند تا از پارتیشن ها را نشون نمیده ولیکن مابقی را نشون میده.
برنامه ای و یا راه دیگه ای نیست و نمیشه؟
درود
اول هارد رو به یک رایانه سالم و سرحال وصل کن.
با disk management ویندوز ببین پارتیشنها رو نشان میده و میشه مانتشون کرد یا نه.
اگر نه با برنامهی ease us partition master ببین partition recovery کاری برات انجام میده یا نه.
اگر نه نیاز به فرایند بازیابی با دقت داره که اگر تجربهای ازش نداری بهتره بدی به شخص با مرکز متخصص.
آخرین ویرایش توسط saeedbahmanian در تاریخ 07-11-15 انجام شده است
همهی بدبختیهای ما از فیسبوک است. دکتر شریعتی
من طرفدار بارسا هستم و حشاشین هم بازی میکنم. ابوالفرج سوزنی
Breakpoint, Impulse, No more. از دیوار نوشتههای انقلاب فرهنگی امپراتوری لولوبی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks