مهندس این برنامه رو با چه نرم افزاری بوت کردین شما؟ من با هرچی تست میکنم جواب نمیده
پاورم 580 گرین هست 3 سالی کار کرده
کاربر شهرسختافزار
مهندس این برنامه رو با چه نرم افزاری بوت کردین شما؟ من با هرچی تست میکنم جواب نمیده
پاورم 580 گرین هست 3 سالی کار کرده
سلام با RUFUSبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Al!R3ZA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
https://www.hdat2.com/files/hdat2cd_lite_66.iso
Al!R3ZA (15-12-19)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks