این مادربرد قدیمی هست . شما بایوس رو به آخرین نسخه سایت گیگابایت اپدیت کنید . شما ماکزیمم باید رم کینگستون باس 1600 میگرفتی
7seas (18-12-15), iranch (18-12-15), SajjadKhati (18-12-15)
کاربر شهرسختافزار
به f5 آپدیت کردم جواب نداد!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با توجه به اینکه تو، خود سایت کینگستون نوشته بود که 1333 تا 1866 رو جواب میده من خرید کردم
http://www.hyperxgaming.com/us/memory/fury
این رم ها برای مموری کنترلر های جید بهینه سازی شدند . شما باید رم value میگرفتید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 7seas برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
7seas (18-12-15), SajjadKhati (18-12-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks