چک کنید اگر رمتون XMP ساپورت هستند در بایوس XMP رو فعال کنید .
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با سلام xmp را فعال کردم اما همچنان یمی از رم هام در uefi هنوز 1333 را نشون می ده این هم دو تا اسکرین شات
http://8pic.ir/images/8i81i5yuw7onzgqb5urc.jpg
http://8pic.ir/images/7snm55u1hxodyssoaknc.jpg
الان فرکانس رم مطابق با شات cpu-z .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alireza1200 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1600 و بصورت دوال کار میکنند .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks