یکی اینکه اطلاعات مهم روش هست که پاک میشه
مهم تر اینکه mbr کنم اینجوری ویندوز تنها دوترا از حجم سه ترا رو نشون میده، درسته؟
کاربر شهرسختافزار
یکی اینکه اطلاعات مهم روش هست که پاک میشه
مهم تر اینکه mbr کنم اینجوری ویندوز تنها دوترا از حجم سه ترا رو نشون میده، درسته؟
با برنامه discwizard سیگیت باید این کار انجام بشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Al!R3ZA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Al!R3ZA (19-01-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks