اطلاعات پاک میشه . بکاپ بگیرید و بعد این کار رو انجام بدید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Nomix برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اطلاعات پاک میشه . بکاپ بگیرید و بعد این کار رو انجام بدید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Nomix برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Nomix (10-04-15)
چقد وحشتناک نزدیک بود نپرسیده بزنم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس میشه برای فردا چون در حال حاظر هارد خالی ندارم.
بکاپ بگیرید و بگذارید بصورت فول انجام بده . بعد دوباره بگذارید با برنامه regnator بعد از zero fill بدسکتورها رو ریکاور کنه . همیشه یادتون باشه . برای استفاده از regenator هارد نباید اطلاعاتی داشته باشه برای نتیجه بهتربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Nomix برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M3RS4D 50062 (10-04-15), Nomix (10-04-15), Rezasam1 (15-04-15)
ببخشید دیر پاسخ دادم یه کارای پیش اومد فرصت نشد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
انجام دادم ولی فایده نداشت هر بار که بد سکتور گیری میکنم تعداد و ارقام بالا پایین میشه ولی تموم نمیشه
خواستم مجدد روش سیستم عامل نصب کنیم نشد موقع کپی فایل ها، زمان طولانی روی یک عدد هنگ میکرد و یا ارور میداد .
خلاصه اینکه رفتیم یک هارد دیگه خریدیم .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M3RS4D 50062 (15-04-15)
این هارد رو بفرستید تعمیر . به احتمالزیاد آقای نصرتی میتونه براتون این هارد رو درست کند به هر حال تعداد بدسکتورها زیاد هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Nomix برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فعلا تعمیرش زیاد برام مهم نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تصمیم دارم زمان های که فرصت دارم با انواع نرم افزارها تستش کنم اگر جواب نداد کالبدشکافیش کنم یا درست میشه یا در بدترن حالت اطلاعاتمون نسبت به هارد افزایش پیدا میکنه . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
اگر بخواهی بدسکتور رو درست کنی باید با دستگاه انجام بدی البته قبلش فریمور رو باید آپدیت کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Nomix برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Nomix (15-04-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks