فعلا شرکت مخلتف به خصوص شرکت های معتبر از چیپ های میکرون دارن استفاده می کنن.به نظر شما چه دلیلی داره؟با سپاس
اینترنت Dial-up
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks