خیلی خیلی ممنونم از راهنمایی شما دوستان
مهدی جان ÷ست اخر شما هم آگاهی بخش بود . مرسی
حالا چیپست اصل برای کینگستون چی هست؟
خیلی خیلی ممنونم از راهنمایی شما دوستان
مهدی جان ÷ست اخر شما هم آگاهی بخش بود . مرسی
حالا چیپست اصل برای کینگستون چی هست؟
SONYERRICSSON W810i User
Sonyericsson FUN
Administrator
نمیشه کلی گفت که ... کینگستون یه مدل دو مدل نداره که مثلا بگیم فلان مدل چیپش فلانه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir_p30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks