من استفاده میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظور شما از کجاشه؟
منظور بهادر جان بخش Defragment این نرم افزار است...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید