این حرفا به نظرم اصلا دلیل علمی نداره !
همون طور که می دونید یک HDD نو رو برای این که پارتیشن بندی بشه باید حتما Zero Fill بشه چون در سکتورهای اون هیچ اطلاعاتی حتی صفر هم وجود نداره!
برنامه ای که شما استفاده می کنید چه Partition Magic باشه یا Pragon Partition Manger یا خود Win Xp Installer هنگام پارتیشن بندی اون Partition که قراره Create بشه رو اول Zero Fill میکنه !
پس در اصل هیچ فرقی بین برنامه ها وجود نداره! فقط Win Xp میتونه File System های FAT , 16 , 32 و NTFS رو ساپورت کنه ولی Partition Magic میتونه پارتیشن های لینوکس/یونیکس رو هم Create کنه! (البته با تنظیمات بسیار بیش تر )
سپاس برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks