داش نیما منظورم این بود! این که ولت نمی خواد جانم :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
valid
HWBOT SSA Member
داش نیما منظورم این بود! این که ولت نمی خواد جانم :دیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
valid
مردمان به خیال این که آینده بهتر از حال است به امید آینده می نشینند اما نمی دانند که اگر دست روی دست بگذارند آینده بدتر از حال می شود
=================--------------------
سینوهه
من 2 تا دونه از این رمها رو برای تست مادربرد p55 از نیما ( extrme ) قرض گرفتم و الان روی amd دارم ازش استفاده میکنم که خودت میدونی روی فرکانس رم خیلی ضعیفهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط jagvar+ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولید گرفتم رو بلدم ، اینقدر هم دیگه ..... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میدونم نیما با این رمها روی تریپل چنل 2400 کار میکرد ولی من مین x58 الان اینجا ندارم که برات ولید بگیرم
شما تو پست اول فرمودید سریعترین رمها و ..... من دیدم این رمها رو حداقل 1 ماهه نیما داره و .....
به هر ترتیب به نیما pm دادم و ازش خواستم بیاد خودش توضیح بده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
peji_2008 (24-09-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks