Purya_Karami (18-08-08)
عضو VIP شهرسختافزار
Source:
The Secrets of PC Memory: Part 1
The Secrets of PC Memory: Part 2
The Secrets of PC Memory: Part 3
The Secrets of PC Memory: Part 4
دوستان خوشحال میشم که ترجمه کنید.
خودم هم کمک می کنم.
با تشکر
منتظر ترجمه دوستانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Purya_Karami (18-08-08)
कभी हार
دوست عزیز منبع را توی پست هاتون حتما رعایت کنید چون در غیر این صورت برخورد میشه .
منبع : لاین کامپیوتر
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Labyrinth (29-09-08), Overclocker (17-08-08)
ALI جان .. ابتدا تشکر می کنم بابت لینک های مفیدی که قرار دادید./ پیشنهاد بنده این هست که اگر موافقید این موضوع را تیم سخت افزار پی سی نتورک ترجمه کنه و از ترجمه دیگران استفاده نکنیم . اگر موافقید به بنده اطلاع بدید که تاپیکو ویرایش کنم ( تغیر عنوان و حذف پست مربوط به ترجمه ) تا تیم سخت افزار ترجمه خودش را قرار بده . با تشکر .
Overclocker (17-08-08), saeed25 (03-08-08), Shahryar (18-07-08)
عضو VIP شهرسختافزار
خيلي خوشحال مي شم كه اين كار رو انجام بديد.ALI جان .. ابتدا تشکر می کنم بابت لینک های مفیدی که قرار دادید./ پیشنهاد بنده این هست که اگر موافقید این موضوع را تیم سخت افزار پی سی نتورک ترجمه کنه و از ترجمه دیگران استفاده نکنیم . اگر موافقید به بنده اطلاع بدید که تاپیکو ویرایش کنم ( تغیر عنوان و حذف پست مربوط به ترجمه ) تا تیم سخت افزار ترجمه خودش را قرار بده . با تشکر .
با تشكر
Purya_Karami (18-08-08)
कभी हार
موافقم ! مطلب خوب باشه میتونیم در تیم فارسی کنیم و در اختیار کاربران عزیز قرار بدیم . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Xtreme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Overclocker (17-08-08), Purya_Karami (18-08-08), saeed25 (03-08-08)
کاربر شهرسختافزار
یه سوال
اگه یه مین تا باس 533 رو پشتیبانی کنه و ما یه رم با باس 800 بندازیم باسش میاد رو 533 یا اینکه اصلا سیستم ران نمیشه ؟
ممنون میشم جواب بدید.
عضو VIP شهرسختافزار
راستو بخوای من خودم روی یه سیستم قدیمی این موضوع رو تست کردم.
یه رم با باس 400 روی یه مین با باس 333 انداختم و سیستم Run شد .
البته باسش تو CPUZ 333 شده بود.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Purya_Karami (18-08-08)
همانطوركه مي دونيد قبلا اينجوري بود كه ربط داشت به FSB CPU خوب يك CPU با FSB 533 با باس رم 333 كار مي كرد و اگر مادربرد هم ساپورت مي كرد و رم هم باسش 400 بود سيستم با باس 333 كار مي كرد
در كل اينو بگم كه من هرچي تست كردم آمد بالا و همانطور كه دوستمون گفتند با همون مقداري كه ساپورت مي كند مادربرد تنظيم مي كند و بالا مي آيد
نكته فقط FSB سي پي يو هست كه اگر بالاتر باشد سيستم بالا نمي آيد منظور پهناي باند هست
Purya_Karami (18-08-08)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Xtreme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس ترجمه چی شد برادر ؟!؟!؟!؟!؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Labyrinth (28-09-08), Merlin360 (22-09-08), Purya_Karami (18-08-08)
تو رم های sd اگر باس رم با باس پشتیبانی شده توسط مادربرد فرق میکرد . رم نصف واقعی خود شمارش میشد . تو رم های ddr هم تو بعضی بردها که باس 266 هستند با رمهای 400 مشکلاتی داشتند
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks