من هم مثل Stream از exFAT استفاده میکنم
خیلی برام پیش میاد یه فایل 5 یا 4.5 گیگی دارم و نمیشه تو FAT32 کپی کنم
برا همین از exFAT استفاده میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من هم مثل Stream از exFAT استفاده میکنم
خیلی برام پیش میاد یه فایل 5 یا 4.5 گیگی دارم و نمیشه تو FAT32 کپی کنم
برا همین از exFAT استفاده میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Cyberlife (18-11-14), JiMmY.j (18-11-14), مهدی بهادرفر (18-11-14)
برای مشکل فایلهای بزرگتر از 4 گیگ سیستم فایل Fat32 میشه با Winrar فایل رو تقسیم کرد،برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mersad 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه در Winrar نوع فشرده سازی روی گزینه Store بگذارید، با حداقل فشرده سازی میتونیم فایل
رو به قسمت های دلخواه Split کنیم و در مقصد فایل رو باز کنیم.
JiMmY.j (18-11-14), M3RS4D 50062 (18-11-14)
این هم میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Cyberlife برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی خوب exFAT خیلی بهتره از FAT32
Cyberlife (19-11-14), مهدی بهادرفر (18-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks