اقا نمیشه از دولت چین شکایت کرد؟
کاربر شهرسختافزار
اقا نمیشه از دولت چین شکایت کرد؟
عضو VIP شهرسختافزار
شما یکی تو ایران کلاهبرداری میکنه، میای از دولت ایران شکایت می کنی؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط soheilsh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
حداقلش اینه که تشکیل پرونده می دن ! نمی دن؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
hajal3428 (20-02-17)
عضو VIP شهرسختافزار
مطمئنا این فلش ها رو تا الان به طور عمده هم به چینی ها و هم به خارجی دادند و تا الان پرونده اش تشکیل شده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط soheilsh برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظرم شما پیگیر حق خودت باش . دیدی عوامل این کار شناسایی شدند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
hajal3428 (20-02-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks