اصلا مادربوردی رو می شناسید که به صورت Offical از چنین حافظه هایی پشتیبانی کنه ؟
عضو VIP شهرسختافزار
اصلا مادربوردی رو می شناسید که به صورت Offical از چنین حافظه هایی پشتیبانی کنه ؟
.
.
....
......
कभी हार
اگه این رم فرکانس دیفالتش 1333 مگاهرتز باشه که مادربرد هایی مثل UD3R ازشون پشتیبانی میکنند . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahdi_Moosavi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
G E N E R A L ™ (05-06-09), Labyrinth (05-06-09), Mahdi_Moosavi (05-06-09), mhaf (05-06-09), Moein (05-06-09), vandelin (05-06-09)
کاربر شهرسختافزار
شهریار جان فکر کنم مادربورد های Nforceبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هم بصورت unlink کامل تو fsb های کم هم پشتیبانی بکنن
You can unlink the RAM to boost it to 1066 or 1200 without any issues
EVGA Classified E760
Intel core i7 920 D0
DOMINATOR GT 2000 C8
VGA:2X MSI HD 5970 QuadFire
X-FI Titanium Fatal1ty Champ1on
CM HAF 932 BLACK RED MOD
ENERMAX REVOLUTION 1250W
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks