ببینید همونطور که در بالا دوستان هم گفتن چون برد شما از ساید پرت استفاده نمی کنه شما برای کیفیت و افزایش کارائی سیستم باید یک کارت گرافیک مجزا تهیه کنید هر چند اگه ساید پورت داشتم بازم به نظر من کفایت نمی کنه . من یه زمانی با فتوشاپ تو عکاسی کار کردم و دیدم که نقش گرافیک و رم خیلی خیلی مهمه.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks