این کارو انجام دادم صدا داره اما تصویر نداره
کاربر شهرسختافزار
این کارو انجام دادم صدا داره اما تصویر نداره
SSA Hardware/Tech Editor
تحت چه سیستم عاملی بازی رو اجرا کردید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ali7892 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Morteza.m1371 (13-08-14)
کاربر شهرسختافزار
من خیلی خیلی وقت پیش ها که این بازی رو برای یکی از دوستانم نصب کرده بودم یه فایلی بود توی پوشه نصب بازی که میتونستی باهاش تنظیمات گرافیک بازی رو دست کاری کنی ، شما از اون قسمت رزولیشن رو بیار پایین و کیفیت تسکچر ها رو هم بیار روی LOW ببین الان میاد یا نه .
اگر نشد درایور کارت گرافیکتون رو از اول نصب کنید یا اگر آخرین ورژن نیست ، آخرین ورژن رو دانلود کنید و اگر باز هم نشد باید کرک ها و اپدیت های مختلفی رو امتحان کنید.
آخرین ویرایش توسط *MoJtAbA* در تاریخ 13-08-14 انجام شده است
AMD>INTEL (13-08-14), JiMmY.j (14-08-14), Morteza.m1371 (13-08-14)
کاربر شهرسختافزار
ممنون امید جان پست رو اشتباه خونده بودم. ویرایش شد !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (13-08-14), Morteza.m1371 (13-08-14)
کاربر شهرسختافزار
همین الان برای تست fifa 14 را نصبیددم بدون مشکل اجرا شد
کاربر شهرسختافزار
درایورش لحتمالا که سالما چون fifa 14 را بدون کوچکترین مشکلی بالا اورد البته نسخه رویال پک دارم خیلی باحاله یه nba2k14 هم نصب کنم ببینم چهجوریهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks