باسلام و احترام خدمت دوستان : مشکل از DIsable بودن CSM بود و نیازی به آپدیت بایوس نبود چون اون رو قبلا آپدیت کرده بودم ، با روشن کردن CSM سیستم کاملا سالم بالا اومد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
باسلام و احترام خدمت دوستان : مشکل از DIsable بودن CSM بود و نیازی به آپدیت بایوس نبود چون اون رو قبلا آپدیت کرده بودم ، با روشن کردن CSM سیستم کاملا سالم بالا اومد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks