ورژن درایوری رو که دانلود کردی دقیقا چیه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط aiden00 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
ورژن درایوری رو که دانلود کردی دقیقا چیه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط aiden00 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
.
.
....
......
کاربر شهرسختافزار
182.50_geforce_winxp_32bit_english_whqlبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahdi_Moosavi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما نه سی دی اصلی نه این درایو هیچکدوم فایده ای نداشت در ضمن یادم نرفته چیپ گرافیکم geforce هستش
آخرین ویرایش توسط aiden00 در تاریخ 08-05-09 انجام شده است
سلام
دوست عزیز اگه ویندوز سون نصب کنی مشکلی وجود نداره منم همین کارت گرافیک را دارم که تو سون خیلی خوب کار می کنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks